2020(e)ko apirilaren 1(a), asteazkena

ASTEKO ERRONKA: ESPERIMENTUA


Hona hemen aste honetako erronka! Esperimentuaren bideoa ikusu ondoren saia zaitez etxean egiten. Baietz lortu!

Utzi iruzkina blogean eta kontatu:
- Nor zara?
- Norekin egin duzu esperimentua?
- Papera busti al da?
- Bideoan papera ez da busti. Zergatik?

22 iruzkin:

  1. Utzi iruzkina blogean eta kontatu:
    - Nor zara? Ekai
    - Norekin egin duzu esperimentua? nire amarekin
    - Papera busti al da? ez
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik? airea dagoenez egiten dio urari ez pasatzea. Burbuja aterako balitz ura sartuko zen eta papera bustituko zen.

    ErantzunEzabatu
  2. Artzai naiz, esperimentua arreba eta amarekin egin dut. Papera ez da busti. Edalontzian oxigenoa dago beraz ura ez da sartzen.

    ErantzunEzabatu
  3. - Nor zara? Oihan
    - Norekin egin duzu esperimentua? amarekin
    - Papera busti al da? ez da busti
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik? aireadago eta urari ez dio uzten pasatzen.

    ErantzunEzabatu
  4. tasio naiz eta aitatxorekin egin dut esperimentua.
    papera ez da busti airea duelako eta airea bultzatu du ura beherantz

    ErantzunEzabatu
  5. Hegoi naiz eta amarekin egin dut esprimentua. Papera ez da busti oxigenoa duelako eta airea bultzatzen du ura beherantz

    ErantzunEzabatu
  6. Nor zara?
    Aidan naiz
    - Norekin egin duzu esperimentua?
    nire amarekin
    - Papera busti al da?
    lehorra
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik?
    zergatik airea zartxen da

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Alaitz naiz eta experimentua amarekin egin dut.

    Papera es da busti.

    Papera es da busti edalontzian airea dagoen lekua urak ezin duelako bete.

    ErantzunEzabatu
  8. - Nor zara? Oier naiz
    - Norekin egin duzu esperimentua? mire aitarekin egin dut.

    - Papera busti al da? ez ez da busti
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik? Airea dago horregatik ez da zartzen ura edalontzian

    ErantzunEzabatu
  9. Utzi iruzkina blogean eta kontatu:
    - Nor zara? Adur naiz
    - Norekin egin duzu esperimentua? nire aitarekin
    - Papera busti al da? ez ez da busti
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik? airea sarttzen delako edalotzi barruan eta egiten du kampo bat bezala

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Iraia naiz eta amarekin egin dut lana. Papera ez da busti zergatik? ura joaten da aldeetatik eta airea barruan geratzen da

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Goiatz naiz, aitarekin egin dut esperimentua. Papera ez da busti edalontzi barruan airea dagolako eta ez du ura pasatzen usten.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Haizea naiz eta nik lehenengoan lortudut eta nire ama eta aitarekin lortudut. Asko gustatu zait.Edalontzian gelditzen den Haizea ez diolako uzten urari goraino ailegatzea

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Labrit naiz eta gurasoekin egin dut. Papera ez da busti airea dagoelako eta ez du ura pasatzen uzten.

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Irai naiz.Egin dut amarekin.Papera ez da busti zergatik edalontzia haizea betetzen delako

    ErantzunEzabatu
  15. Lur naiz eta hau banekien.
    Bakarrik egin dut eta aita egon da begira.
    Papera ez da busti.
    Oxigenoak tapoi bat egiten du eta ura ez da pasatzen.

    ErantzunEzabatu
  16. Cloe naiz eta hau egiten nire Ama lagundu dit. eta papera ez da busti ze airea ez du usten

    ErantzunEzabatu
  17. Eneko Hernandez Perez naiz. Papera ez da guzti.Aita,ama eta Hodeirekin egin dut. Egiten da aizeko barrikada bat ura ez da pasatzen

    ErantzunEzabatu
  18. Karlota naiz aitarekin egin dut experimentua,papera ez da
    busti oxigenoa dagoelako.

    ErantzunEzabatu
  19. - Izaskun naiz.
    - Inork ez lagundu dit.
    - Nire papera ez da busti.
    - eta papera ez da busti zeren edalontzia protector bat izan da eta papera protegitu du.eta papera sakon sakon sartu dugunez ez da busti.

    ErantzunEzabatu
  20. Ekaitz naiz eta egin dut amarekin. Papera ez da busti oxigenoa dagoelako edalontzian

    ErantzunEzabatu
  21. - Nor zara?Erik naiz.
    - Norekin egin duzu esperimentua? Lukas eta amarekin.
    - Papera busti al da? Ez.
    - Bideoan papera ez da busti. Zergatik? Aizea ezin delako atera.

    ErantzunEzabatu
  22. Deva naiz. Elene eta aitarekin esperimentua egin dut. Papera ez da busti. Paper eta ura artean airea dagoelako.

    ErantzunEzabatu