2020(e)ko apirilaren 29(a), asteazkena

MAGIA!


Bideoa ikusi eta utzi iruzkina blogean.

Kontatu nahi duzuna:
- Badakizu nola desagertu den txanpona?
- Gustatzen al zaizu magia egitea?
- Gogoratzen al duzu boteilarekin egin zenuen trikimailua?
- Bal al dakizu beste trikimailuren bat egiten? Zein?


Hona hemen trikimailuaren azalpena.



23 iruzkin:

  1. Cloe naiz eta ez zuen artu txanpon bat. Gustatzen zait magia egitea eta erebai oroitzen naiz bootilaren trukoa. truko asko dakit.

    ErantzunEzabatu
  2. Hegoi naiz eta uste dut Maitek ez duela hartu txanpoirik. Magia asko gustatzen zait eta gogoratzen dut botilaren trukoa eta badakit truko gehiago.

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo! Lur naiz eta uste dut ez duzula hartu txanponik.
    Niri ere gustatzen zait magia.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Joseba naiz zure trukoa oso ona izan da nik uste dut ez duzula harrtu zentimo ori eta oroitzen naiz boteiarena

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo, Oier naiz eta nik uste dut ez duzula hartu txanponik.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Labrit naiz eta uste dut ez duzula txanponik hartu. Nik egiten dut magia etxean oso gustukoa dudalako.

    ErantzunEzabatu
  7. Egunon! Eneko naiz eta ezartu du txampona, eta bai gustatu zait asko. Ez nuen botilarik.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Goiatz naiz eta nire ustez ez duzu txanpona hartu. Magia gustatzen zait baina orandik ez dakit trikimailurik.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Irai naiz, nire uztez txanpona ez du artu.
    Magia egitea guztatzen zait.
    Trikimailua egiten du, baina ez zait ondo ateratzen.
    Ez dut gogoratzen botilaren trikimailua.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Alaitz naiz. Uste dut ez duzula txanponik hartu. Magia gustoko dut eta kartekin beste truko batzuk badakit egiten. Botilaren trukoa oraindik gogoratzen dut.

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Haizea naiz,ez duzu hartu txanpona.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo karlota naiz,mire ustez txanpona ez duzu artu.

    ErantzunEzabatu
  13. Izaskun naiz eta etxean oso ongi pasatzen ari naiz gustatu zait asko magia nire ustes kamisetaren mahukan sartu duzu txampona eta bai gogoratze dut boteiaren
    trukoa erebai oso dibertigarria izan zen eta uste dut ez dakidala beste truko bat
    baina ikasten badut berri bat bidaliko dizut .
    ikasten basut bat igingo dut bideo bat eta mandatuko dizut.

    ErantzunEzabatu
  14. Daniela naiz eta maite ez du txanponik hartu

    ErantzunEzabatu
  15. Artzai naiz eta Maite ez duzu ezer hartzen....

    ErantzunEzabatu
  16. Iraia naiz eta nik uste dut Maitek ez du txanponik hartu. Guztatzen zait magia eta dakit truko asko.

    ErantzunEzabatu
  17. Iraia naiz eta nik uste dut Maitek ez du txanponik hartu. Guztatzen zait magia eta dakit truko asko.

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Eneko Hernandez Perez naiz ez duzu artu txan pona bai bai gogoratze naiz

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo Ekaitz naiz nire ustez kamisetaren mahuka sartu duzu. Bai gustatzen zait magia baino ez dakit trukoak egin. Bai botilaren trukoa gogoratzen dut.

    ErantzunEzabatu
  20. kaixo Erik naiz.
    - Badakizu nola desagertu den txanpona? Maite ez du txanponik artu
    - Gustatzen al zaizu magia egitea?niri magia gustatzen zait
    - Gogoratzen al duzu boteilarekin egin zenuen trikimailua?bai
    - Bal al dakizu beste trikimailuren bat egiten? Zein?bai edan ura surrutik atera.

    ErantzunEzabatu