2020(e)ko maiatzaren 6(a), asteazkena

ZORTZI ZENBAKIAREN ERRONKA

Utzi zure iruzkina!
- Ba al dakizu nola adierazi  zortzi zenbakia bost makila erabilita?
- Ez zaizu bururatzen?
- Antzeko bat ezagutzen duzu?


OSTIRALA!   HONA HEMEN EDURNEREN ERRONKAREN  EBAZPENA!


22 iruzkin:

  1. Izaskun naiz eta oso ongi pasatzen ari naiz etxean nik hau usten du Erromatarre zenbakiekin ube bat eta hiru makiltso nik ez dakit beste erronka bat baina ikasten ba dut berri bat erakutxiko.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Hegoi naiz eta uste dut egin bear dela zenbaki erromatarrekin

    ErantzunEzabatu
  3. Kaiso Oihan naiz Erromatarrak bezala

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Labrit naiz eta uste dut hiru mozten badut zortzi ateratzen, zaizkit.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Iraia naiz eta nik uste dut idasten dela zenbaki erromatarekin.

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo Aidan naiz eta nik uste dut zenbaki erromatarekin.

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Cloe naiz eta nik uste dut zenbaki erromatarrekin dela. Edo erebai bi errektangelurekin.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Alaitz naiz eta Nik hiru moduz egin dut bi errektangelurekin triangelu bat alde batean eta bestea bestean eta zenbaki erromatarrekin .

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Goiatz naiz eta nik horrela egin dut, karratu bat egin dut 4 makilakin eta beste makila karratuaren erdian jarri dut eta ere erromatar zenbakia VIII.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo Haizea naiz eta zenbaki erromatarrekin egin behar da.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Daniela naiz eta erronka egin dut eta zenbaki erromatekin dago idatzita

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Aimar naiz, lau makilarekin laukizuzen bat egin dut eta beste makilarekin jarri dugu erdian.

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo! Lur naiz eta nik uste dut erromataren moduan egin bear dela.

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Joseba naiz eta bi makiltzo elkartzen BADIRA V 5
    zortuko dirá eta gelditzen dirá 3makiltzo orduan v eta hiru makiltzo 8 atetzen dira

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo Erik naiz
    bost makilak artean bi zenbaki kabitzen dira
    - ez dakit geiago

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Oriol naiz. Bi modutan egin dut. Erromatar zenbakiekin 8 zenbakia. Zenbaki arruntatan 2,3, 5 eta8a.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Egia da, Oriol! Zenbaki arruntetan (zenbaki arabiarretan) ere posiblea da!

      Ezabatu
  17. Kaixo! Eneko naiz. Nik uste dut zenbaki erromatarrez dela.

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo! Eneko naiz. Nik uste dut zenbaki erromatarrez dela.

    ErantzunEzabatu