2020(e)ko martxoaren 25(a), asteazkena

ASTEKO ERRONKA: ARTZAIREN ARAZOA

Artzaiak arazo bat du. Bideoan ikusiko duzu.
Bilatu edo  egin etxean artzaia, otsoa, ardia eta letxua eta hasi probak egiten. Ondoren idatzi iruzkin bat blogean eta kontatu:
- Nor zara?
- Nola zaude?
- Konpondu al duzu artzaiaren arazoa? Erreza izan da? Inork lagundu al zaitu?



19 iruzkin:

  1. Hegoi naiz eta oso ongi nago. Lehenengo, ardia. Gero letxuga baina ardia eraman behar da atzaia. Uzten du ardia eta hartzen du otsoa. Orduan beste alderan letxuga eta otsoa daude. Eta azkenean, pasa dira artzaina eta ardia.

    ongi pasa!

    ErantzunEzabatu
  2. Artzai naiz, egunon Maite.osongi mago.lehenengo ardía,gero letxuga baina ardía beste aldera pasatzen dugu. Orain otsoa pasatzen dugu era letxugarekin uzten dugu. Azkenik ardía.

    ErantzunEzabatu
  3. _oriol eskubi

    _ongi

    _bai, AITA lagundu dit. Ni ez nekien bueltan ahalzela ekarri animaliak.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo, Alaitz naiz eta oso ongi nago.Bai lortu dut erronka eta inork ez dit lagundu.Piskat zaila izan da baina lortu dut.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo ni julen naiz lehenengo ardia beste aldera eraman behar da
    gero uraza,gero ardia berriz bueltatu,orain otsoa eraman behar du
    orain ardia bueltatu behar du

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo irai naiz eta oso ongi nago.
    bakarrik egin dut.
    gizona doa ardia arekin balsan gero etortzen da gizona otsoaren gana etortzen da letxuga ekin

    ErantzunEzabatu
  7. Deva aspertuta zaia izan da baina lortu dugu.
    Artzaia naiz. Lehengo beste aldera ardia eraman dut. Gero, letxua eraman dut eta, ardiarekin buelta egin dut. Gero otsoa eraman dut eta azkenean ardia eraman dut.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo ni ekaitz naiz. Lehenengo ardia beste aldera eraman behar da gero hartu letxua eraman beste aldera. Gero hartu ardia eta bueltatu. Hartu otsoa eta eraman beste aldera. Bukatzeko ardia eta artzaina pasatzen dira

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo Iraia naiz eta oso ondo nago. Zaia iruditu zait.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo ni Lur naiz eta erantzun egokia izatea espero dut.A
    oso ondo nago uste dudan erantzuna kontatuko dizuet.
    Ardia beste aldera eraman eta utzi han, bueltatu txalupan
    Eta otsoa eraman.Ardia bueltatu letxuga beste aldera eraman.
    Gero ardia.
    Bakarik egin dut bueno bane kien.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Eneko Hernandez naiz, oso ongi nago baina kalera nahi dut joan lagunekin jolastera. Konpondu dut baina ez izan erreza. Nire aita eta anaia lagundu didate pixka bat.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Goiatz naiz, ongi nago.
    Pista bat behar izan dut, pista ondoren ongi.

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo Aimar naiz eta oso ongi nago.
    Lehenengo, ardia eta gero letxga eta gero ekatzen dugu ardia eta gero otsoarekin joten gara eta gero ematen dugu buelta eta ardia eramten dugu

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Haizea naiz eta oso ongi nago.Bideoa aitarekin ikusi dut.Bost bidai eginez lortu dut.

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo Gael naiz eta oso ongi nago eta naidut lagunekin jolastu.
    LENENGO ARDIA GERO OTSOA ERAMAN ETA ARDIA BUELTATU ETA LETXUGA ERAMAN ETA GERO ARDIA

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Daniela naiz eta ongi nago. Artzainaren arazoa konpondu dut, nire amak lagundu dit eta orain azalduko dut: lehnengo ardia,gero otsoa,gero uzten duzu ardia eta gero letxuga artzen duzu eta gero artzen duzu berriz ardia

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Erik naiz. Nik ongi nago. Da saia. Ni nire familia rekin lortu dut.

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo izaskun naiz eta oso ongi ari naiz pasatzen etxean lenengo ardia gero otsoa eta gero ardia berriz eraman ardia utzi eta letxuga eraman eta azkena ardia.

    ErantzunEzabatu